+421 948 633 855 | info@sompsickar.sk

Doručenie a výmena ZDARMA !

Záruka 3 roky

Vrátenie a reklamácia tovaru

Ďakujeme, že nám dôverujete a nakupujete na sompsickar.sk. Našou prioritou je, aby ste boli s nákupom maximálne spokojný/á. Chápeme však, že niekedy je potrebné tovar vrátiť. Preto sme vytvorili tieto zásady vrátenia, aby bol proces čo najjednoduchší a bezproblémový.

Vrátenie tovaru

Aby bolo možné tovar vrátiť, musí spĺňať nasledujúce kritériá:

  • tovar musí byť nepoužitý a v rovnakom stave, v akom Vám bol doručený,
  • zákonom stanovená doba na vrátenie tovaru je 14 dní. Na sompsickar.sk máte na vrátenie tovaru 60 dní.

Proces vrátenia

Ak nie ste spokojný s nákupom a chcete ho vrátiť, postupujte podľa týchto krokov:

  1. vyplňte formulár: Odstúpenie od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku,
  2. vyplnený formulár a tovar, ktorý sa chystáte vrátiť bezpečne zabaľte do pôvodného obalu vrátane všetkého príslušenstva, príručiek a dokumentácie, ktoré boli dodané s produktom,
  3. pošlite nám tovar späť pomocou spôsobu dopravy, ktorý možno sledovať,
  4. keď obdržíme Váš vrátený nákup –  skontrolujeme ho a informujeme Vás o stave vrátenia peňazí.

Vrátenie peňazí

Do 24 hodín od prijatia vráteného tovaru Vás budeme informovať o stave spracovania Vašej žiadosti. Ak tovar spĺňa kritéria oprávnenosti – realizujeme proces vrátenia peňazí na Váš bankový účet do 24 hodín. Bankový prevod štandardne trvá  1 – 3  pracovné dni.

Výmeny

Ak by ste chceli tovar vymeniť za inú veľkosť, farbu alebo produkt, kontaktujte náš tím zákazníckych služieb na info@sompsickar.sk / +421 948 633 855. Radi Vám poskytneme pokyny, ako vrátiť pôvodný tovar a vymeniť za nový.

Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa našich zásad vrátenia a výmeny tovaru – neváhajte kontaktovať náš tím zákazníckych služieb. Sme tu preto, aby sme Vám pomohli.

Reklamácia tovaru

V prípade, že sa tovar rozhodnete reklamovať do 36 mesiacov od kúpy – prosíme, aby ste postupovali podľa nasledujúcich pokynov:
 
  1. Oboznámte sa s reklamačným poriadkom sompsickar.sk a uistite sa, že spĺňate podmienky reklamácie tovaru.
  2. Zašlite svoje číslo objednávky, popis vady a fotografiu poškodeného tovaru na emailovú adresu: info@sompsickar.sk
  3. Ako kupujúci môžete požiadať o opravu, výmenu, zľavu z ceny alebo vrátenie peňazí. Kedy a v akých situáciach može takto urobiť nájdete presne popísané v reklamačnom poriadku.
  4. Reklamácia je vybavená spravidla do 24 hodín, nie však viac než zákonom daných 30 dní.

Náklady za poštovné, ktoré vzniklo v súvislosti s uznanou reklamáciou hradí predávajúci.

Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa reklamácie – neváhajte kontaktovať náš tím zákazníckych služieb. Sme tu preto, aby sme Vám pomohli.

Doručenie a výmena ZDARMA

Platba kartou / dobierka / bankový prevod

Bezpečný nákup – eshop s SSL certifikátom

Záručná doba 3 roky